
Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia - rejestracja
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- przy rejestracji nie używaj w polu "hasło" polskich znaków ogonkowych
- dla osoby prywatnej wskazane jest podanie numeru PESEL - zwłaszcza wtedy gdy przewidujesz potrzebę tzw. faktury imiennej (dla osoby prywatnej)
- dla firmy wybierz opcję firma i podaj w odpowiednim polu numer NIP - jest to równocześnie żądanie wystawienia faktury VAT. UWAGA: Na fakturze pojawi się tylko treść okienka "nazwa firmy" - nazwisko i imię osoby zamawiającej jest tylko informacja dodatkową - ewentualnie używaną w danych adresowych przy wysyłce.
- konieczne jest zaakceptowanie regulaminu sklepu (po uprzednim przeczytaniu)
- kliknięcie na przycisku "Zarejestruj się" oznacza koniec rejestracji
- odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający rejestrację
- w e-mailu tym przesyłamy podany podczas rejestracji login i hasło aby pierwsze logowanie przebiegło bezproblemowo
- po pierwszym skutecznym logowaniu zalecana jest zmiana hasła z poziomu sklepu (w stopce sklepu jest grupa przycisków "Moje konto" gdzie możemy zmienić parametry konta i zapoznać się z historią zakupów)
- hasła są przechowywane w postaci zaszyfrowanej i obsługa sklepu nie ma do nich dostępu - w przypadku zapomnienia hasła użytkownik może samodzielnie wygenerować nowe z poziomu sklepu
- wszystkie operacje dotyczące hasła i danych rejestracyjnych odbywają się w trybie chronionym SSL (bezpieczne połączenie można rozpoznać poprzez zawartość adresu URL, który powinien zaczynać się od "https://"
Krok 4 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się"
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
- odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.
